tisdag 10 april 2012

Dubbelt upp!!

Åh, vad glad jag är för mina fina presenter, jag fick igår!!

Min älskade make imponerade stort genom att ha hittat in till Leilas nya webbutik och köpt lite fina saker till mig! :) Han har väl hört en och annan gång, vad jag kan tänka mig att köpa där... hihi.. ;)

Men till och börja med fick jag äntligen kokböckerna jag länge väntat på!! Jippiie!!


Charmiga, duktiga Jennie... hennes blogg följde jag långt innan hon ställde upp i Sveriges Mästerkock. Döm om min förvåning när hon dök upp i rutan! Nu har hennes bok släppts, och jag älskar den efter första anblicken.. mycket skall lagas och bakas ur den kokboken!



Och snygga systrarna Eisenmann... Jag har två av deras kokböcker sen tidigare, och denna har stått på min önskelista sen den släpptes. :)
Ett litet cocktailparty eller två, ska vi nog kunna svänga ihop i sommar! *härligt*


Nu skall jag ta hand om lite tvätt... Ha en fortsatt fin kväll!


Kram Marie

Inga kommentarer: