torsdag 10 april 2008

Inspirationkällor.....

j0427630

Mina absolut bästa inspirationskällor är faktiskt andras bloggar. Jag är en sån som har smygläst andras bloggar i över ett år och sällan lämnat en kommentar... (förlåt)

Men nu har jag börjat blogga så smått själv och det har nästan blivit en rutin att göra en bloggrunda, så gott som dagligen.

För att bara nämna några så var "En mammas dag-Helena" den första blogg jag började läsa(när hon bloggade själv) och den är min stora favorit fortfarande! Sen har det blivit många fler...

Eftersom vi bygger ut huset fastnade jag på bloggar med byggprojekt också, en favorit där är "Dreamhouse". Slutligen har vi min vän Lisas blogg, där hon visar upp sina fantastiska kort som hon gör själv. Hennes blogg hittar du här.

Självklart hittar jag även inspiration i alla fina web-butiker som finns också... och alla vackra bilder överallt.... ja, det finns mycket roligt att titta på i syberspace!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer: