torsdag 15 maj 2008

HALLÅÅÅ?!

Om ni undrar varför det inte händer något på bloggen är det för att jag varit upptagen med detta: En beställning på 1000 st godispåsar!

Det har tagit lite tid att göra dom... snacka om stort barnkalas! ;0)

Nejdå, det är fotbollscup för alla skolor i kommunen, åk. 2-5. Och dom ska sälja påsarna i fotbollsklubbens kiosk, den som arrangerar det hela! (Fast 1000 påsar kommer inte räcka!) Så jag har lovat att ha mobiljour, så att dom kan komma och hämta mer godis, när det tar slut!!

Missa inte inlägget nedan!

6 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

nej men snälla--så myyycket godis..och jag som tyckte 500 bullar jag hade beställning på för en vecka sen var mycket.. därligger jag i lä-

mysiga sovrumsbilder!!

kram A-C

Sjöboden sa...

Åhh vad fint du har i sovrummet! Superfina lampor och sängkläder. Hade du skrivit något ovanför sängen?
kram Caroline

Sjöboden sa...

Hej igen, du har precis fått en award av mig :o) (kolla hos mig)

IKT i min vardag sa...

Ehhhh...det där är en himla massa godis det! Fick du inte kramp i fingrarna efter ett tag?;-)

Kram

Piffa och Puffa sa...

Vilket drömjobb du måste ha. Jättefina och roliga tårtor du delar med dig av. Ska bli roligt att följa din blogg.
Kram Anette

Villa Humlebo sa...

Hej och Tack! för era kommentarer!
Jag blir så glad! :o)
Sjöboden: Ovanför sängen står det i diskret vitt Amor vincit omnia, (kärleken övervinner allt)!
vita ljuva tankar: Jag hade jäkligt ont i fingrarna fakiskt och min högra handled..! :0) Men det är roligt!!
Piffa o puffa: varmt välkommen tillbaka!