söndag 4 maj 2008

Vilken helg!!!


Min älskade sambo och hans pappa har slitigt som djur med att få färdigt första "etappen" så att elektrikern kan komma. Det är inte lätt att hinna med allt som ska göras, och nu arbetar han borta på veckorna.

Själv har jag som vanligt stått i butiken. Och när jag hade stängt på lördag, drog vi igång grillen och öppnade en flaska vin.. så mysigt!

Resten av helgen har jag tillbringat i trädgården med vårat lilla busfrö o farmor. Vi har rensat grönsakslandet och satt potatis. Satt ner L´s förodlade sockerärtor i landet och planterat ut mina kryddväxter, men jag tvivlar starkt på att dom kommer överleva... Jag har ALDRIG odlat egna kryddor... Någon som har lite tips??!

Jag var tvungen att ta fram skurborsten och ge våra vita trämöbler en omgång. Sen blev det middag under parasollet ute på gräsmattan. Helt underbart!!


Kram på er.

Inga kommentarer: