söndag 4 januari 2009

Budget vs. Lyx

Idag har jag städat undan julen, klarade inte att vänta längre! Nu vill jag ha lite vårkänsla...! ...eller snö, för all del! ;o)
Börjar så smått fundera på vad jag vill ha för gardiner i köket nu till våren... En av mina favorit-designer när det gäller textil, är Josef Frank! Fast jag äger dessvärre inget av hans designer för tillfället... Lexington har kommit före rätt många gånger nu....!


Men nu till budget vs. Lyx, första ämnet är textil....

LYX= "Vegetable tree" av Josef Frank, säljs av Skenskt Tenn för 890kr/m.

BUDGET="Silvius vit" från Åhlens, för ca 149kr/m.

Budgetvarianten tycker jag är jättefin, den skulle fungera alldeles utmärkt i mitt kök! Troligtvis skulle jag välja detta tyget till mitt kök i vår... :0) Vi får se vad det blir...

Inga kommentarer: