måndag 23 februari 2009

Familjens nya älsklingsverktyg!


Tittade in hos en av mina favorit-bloggar, Bjutjärnsvillan. Hon hade köpt ett nytt "verktyg" till köket! :o) Jag tyckte den såg så himla rolig ut, så jag var tvungen att kika vidare jag med och det slutade med att jag faktiskt köpte två! Tänkte att jag kunde ge bort en i present till någon!
Så här ser dom ut:


En helt underbar glass-skopa!! Både vi vuxna och barnen gillar den väldigt mycket!

Det roliga är att den säljs via ett UF-företag,Ice cream design! Jag köpte två vita, tråkig som jag är... ;o)


3 kommentarer:

Stina sa...

Men vilken snygg. En sådan vill jag ha.:-) Kramis

Nettan sa...

Jasså, du kunde heller inte motstå den * fniss*.
Visst är den bra... =0)
Och kul är att man sponsrar nya förmågor !!

Kram Nettan

Pc sa...

Oj oj, vad söta dom var. Kan stå hemma med dom känna mig som Laila bakar, eller?

Kram CC