onsdag 25 februari 2009

Mamma-lyx!

Är jag ensam om att tycka att de flesta mammakläder är skräp?! Först finns det jäkligt lite att välja på ibland..., sen är det tråkiga kläder som ofta sitter lite illa...jag är en stl. M-L!
Jag skulle vilja att dom gjorde lite jyssta kläder som sitter snyggt oavsett storlek, samt att man inte ser ut som en Barbamamma iklädd ett stort tält! Man vill väl kunna klä sig snyggt även om man är gravid och känner sig som en Barbamamma!? ;0) Nog gnällt om det!!
Gillar om jag kan använda kläderna efter bebisen kommit... det tar ju ofta en liten stund innan kroppen blir "normal" igen! ;0)

Odd Molly = Mamma-lyx!
Jag är som ni kanske vet, ett stort fan av Odd Molly! Det roliga är att flera av mina tunikor kan jag använda nu när jag är gravid och magen växer. Idag har jag shoppat en till!




Har fler på min önskelista men ska vänta lite.... hmmm.... Den vackra blå skapelsen nedan, fick jag aldrig köpt sist, så den skulle jag mer än gärna lägga vantarna på...!! Vi får se när det blir. ;0)

1 kommentar:

mitt skärgårdsliv sa...

Jag hade jätte problem att hitta snygga mamma kläder när jag vänta barnen... men nu skulle det säkert vara lite lättare när tunikorna är i mode ;) Snygga tunikor på bilden!!