onsdag 22 april 2009

Lexington-en favorit hos stora & små!



Jag är väldigt svag för Lexington! Jag bäddar numera bara med det i våran säng. Härom dagen skulle lill-killen sova middag, så jag lade honom i sin säng. Han gjorde inget väsen av sig, så jag antog att han sov gott... men när jag skulle titta till honom var hans säng tom!! Jag kikade in i vårat sovrum, men där såg det bara ut såhär:


Så hörde jag någon snarka lite tyst....


Aha! Han hade smugit över till mammas och pappas säng... och gömt sig!? :o)



ps. Välkommen in till min andra blogg!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Visst är det bättre när man är 2 & saker går att lösa, inte är det kul att vara osams.
Men nu känns det bättre =0)

Ser ut som han sover gott i denna säng, bland dessa härliga lakan & kuddar =0)

Kram Nettan

Fridashus sa...

Der sover han godt skjønner jeg i det herlige sengetøyet.. Jeg liker også svært godt lexington..

ha en riktig god dag!

Kramis