tisdag 15 september 2009

Nintendo Wii




Ända sen mellan-killen fick ett Nintendo Wii i julklapp, har jag sagt att jag vill testa det. Vilket egentligen hade varit en ren lögn... jag hatar nämligen tv-spel och har alltid gjort! Men alla säger ju att det är så kul!? Tänkte väl att då ska ju inte jag vara sämre utan att jag testar. Så idag har jag testat, i smyg, ska tilläggas. Testade stora killens Wii fit... med step plus! F-----n, vad roligt!! Öhh, njaa... lite tråkigt att det inte finns ett pass med lite fart i. Men jag tyckte ändå att det var såpass roligt att jag tränade i 40 minuter. Helt enkelt ett bra sätt för oss mjuka mammor som inte hinner/orkar till gymmet. Träna hemma är betydligt tråkigare än gymmet, men vad gör man inte, om man vill komma i form!?! Promenader med barnvagnen är inte heller att förakta! :o)


Så snart ska jag utmana dom i bowling också, för det har jag lovat dom lääääänge nu, läs sen i julas -08! *rodnar*

Dax att hoppa in i en snabbdusch innan jag ska göra middag för att ta med till mina föräldrar. Vi ska hjälpa dom att måla och tapetsera deras nya lägenhet denna veckan!


Ha en gó kväll!




Inga kommentarer: