torsdag 24 september 2009

Shopping på NK




I förrgår träffade jag min mamma i Göteborg, för en liten shoppingrunda!
Först startade vi dagen med en cafe latte på Coffee house. Sen bar det av till de affärer jag planerat att hinna besöka; Panduro, Balders Hage, NK home.
Jag börjar med att visa er vad jag köpte på NK home.





Stora härliga muggar till varm choklad, efter höstpromenaden. ♥




Dessa underbara grytlappar tillhör egentligen sommarkollektionen,

men tjejen i kassan var gullig och sprang in på lagret och letade fram dom till mig.

I mitt kök får det vara sommar tills julen ska få flytta in!

ps. om ni skrollar ner, ser ni att jag vågat publisera en bild av mig själv. :o)

2 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Men hej du!
Så kul att du visar dig själv!! Ser snäll och glad ut :)

Snygga saker du shoppat!

kram Ann-Christine

StrandviksVillan sa...

Svar: Visst är det en söt skylt! Har köpt den i en pytteliten inredningsaffär, den är tillverkad av Weiste.