onsdag 30 september 2009

Sjukstuga!


Kompis


En liten dotter är sjuk! :o(
Hon har feber och är allmänt "gnällig", det märks att hon inte mår riktigt bra.. har svårt att komma till ro, fasten hon är super-trött.
Jag har lagt henne i sin vagga, med ett mjukt påslakan brevid henne. Hon gillar att vaggas till sömns...




När hon sov nu på fm. passade jag på att rensa i min garderob. Det behövdes verkligen! Tänk att kläderna som ligger längst in alltid krymper i garderoben..!? Någon annan som har samma problem!?? Jag menar, jag behöver inte ens tvätta dom i för hög värme för att dom ska krympa..! ;o) Nä, skämt åt sido... jag sparar vissa plagg, för dom vill jag bara komma i igen, efter jag gått ner alla mina jag-passar-på -att-äta-när-jag-är-gravid-kilon!

Jag går alltid upp en del extra, inte bara av att äta mer skräp och sött. Men nu efter mitt fjärde barn är vi nöjda med vår barnaskara och då kan viktresa nr.4 ta sin början. Önskar bara det gick fort som attan!!!!



så här pigg brukar jag vara.

1 kommentar:

mitt skärgårdsliv sa...

Ja att kläder krymper i garderoben händer även här :) efter att barnen har fötts så har mina kilon rasat med fart men nu fyra år efter senaste barn så börjar kilona komma smygande tillbaka :( Hoppas dottern kryar på sig snabbt. Kram!