torsdag 7 januari 2010

Buisness as usuall!

God morgon!


Sitter och dricker ur mitt morgonkaffe, har precis avslutat en sen frukost. Har suttit i telefon med en säljare nu på morgonen, för att säkra vissa varor till nästa vecka. Måste snabbt in i duschen, innan det är dags för möte nr 2. Här ska shoppas!!! ;o)

Under tiden jag gör det tänkte jag "slänga" ut barnen i snön med pulkor och snowracer, så blir det lagom att dricka varm choklad med vispad grädde sen! Myyys!


Sen undrar jag om inte jag ska dansa ut julen idag.... lilla granen börjar barra.. Har ni slängt ut granen och städat undan julen redan??


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Mia

2 kommentarer:

Limetwig sa...

Tomtarna sover i sin låda och julgransplundring ser på lördag... Stakar och stjärnor får vänta ett tag, jag behöver ljus lite ljus fortfarande!

Ha det bäst! Åse

Birgitta sa...

Det låter härligt Marie. Låter som du har massor av energi!! Kram Mamma