torsdag 11 februari 2010

Shopping, när den är som bäst!

pappas kalsonger


I måndags var jag och småttingarna på shoppingtur till stora staden Göteborg. Vi var bla på NK och köpte kalonger till kärleken, av märket Björn Borg. Lill-killen ville inte vara sämre han... han ville ha likadana som pappa!! När jag förklarade.. jag menar försökte förklara för honom att det finns inte i hans storlek, blev han helt förtvivlad!!! Jag har aldrig sett honom så förstörd ;o)!! Så vi gick upp till NK kids (för det tänkte jag att det finns ändå inte!). Väl där försökte jag igen... "Nä men William, dom har inga såna här, vi får titta någon annanstans...(typ H&M)"

Men han är inte den som är den, utan han går fram till expediten och frågar om dom har kalsonger, såna om pappa har med ben på...!! " Jaajamensann!!! " (*suck!*)

Varpå han glatt struttar med henne och väljer ut tre (!) paket kalsonger (pappa fick tre paket), av märket Calvin Klein!!! Hrmmm.... ETT paket får räcka!! Och han ville ha det inslaget som en present!William, glad om en sol lämnade vi NK... och en mamma som inte kunde annat än att le..! Det är min son det!! hahaha.. ;o)


lill-prinsens

1 kommentar:

Limetwig sa...

Go liten kille du har, vet vad han vill, det kommer han ha mycket nytta av senare i livet... hmmm ja jag vet att det kan vara jobbigt för oss andra runt omkring, men han kommer vinna på det i längden! Ha en skön freda! Åse