tisdag 8 juni 2010

En dag på kontoret!


God morgon!

Idag skiner solen på oss igen. Det var betydligt lättare att kliva upp på morgonen när solen skiner! Nu har vi ätit frukost och skall göra oss klara för att åka till dagis. För mig väntar en del pappersarbete... Måste göra iordning alla papper som ska till revisorn för bokföringen.

Något jag saknar väldigt mycket här hemma är ett kontor...!! Men nu när det är fint väder prioriterar vi utsidan av huset.. Så vårt nya sovrum, som även ska rymma mitt kontor får vänta ett tag till. Problemet är att jag känner mig väldigt ostukturerad när det gäller alla papper! De har en tendens att hamna på alla möjliga ställen...

I helgen ska jag nog börja skrapa på skrivbordet, som vi hittade på en loppis. Det kommer passa perfekt i min kontorshörna sen! Jag ska visa er bilder på det snart...


Ha det gott!


Kram Mia


Inga kommentarer: