onsdag 7 juli 2010

Day Home




Jag planerar och organiserar lite för vårt kommande sovrum. Vår tonårskille fick ju flytta upp i våran "studio" och då ska vi ta över hans rum. På så sätt får våra småttingar sovrummen brevid varandra och jag kan få plats med kontor i sovrummet! MEN den dagen de små inte kommer springande på nätterna längre, då vill jag flytta upp till det stooora sovrummet, det jag kallar studio (29kvm stort, i två etage)..!!

Just nu håller jag på att riva ner sonens härtiga grafitti, och sen måste jag måla vitt där. När allt sånt är klart ska nya tapeter upp.... and so on..


Men för att hålla humöret uppe, shoppar jag lite inredningsdetaljer dit redan nu. Och det blev två härliga kuddar från Day, som jag bara älskar!! Mina är dock vita och marinblå! Tänkt att ha i sängen, medans kärleken tycker att de skulle passa bra i våra (ej köpta..) mörkblå Oxford-soffor! Ja... vi får väl se! ;D


Kuddarna finns att köpa här, hos goa Anette. Kika även in på hennes blogg!


Kram Mia


Inga kommentarer: