måndag 26 juli 2010

pepe jeans

Kärleken är ute och målar fasad. Han får klättra upp på de riktigt höga höjderna.. Vi hoppas att de närmaste dagarna blir bra väder så att vi kan vara ute och snickra och måla. Nu är det redan sista veckan på vår gemensamma semester. Tiden går så fort när man har roligt! ;)

Regnar det, håller vi på inne. Just nu är det vårt blivande sovrum som vi planerar för! Vi har inte bestämt vad vi ska ha för tapet ännu och där tonåringens fräcka grafitti satt ska vi slipa och måla vitt. Det var svart runt fototapeten, och det lyser ju igenom när vi sätter en ljus tapet där...

Härom dagen var vi ju inne i stan och shoppade lite. Det var rea på många håll, men jag tittar hellre på nyheterna... =) Det är inte ofta jag hittar något på rea, min storlek brukar vara slut... Men jag köpte ju klänningen jag visade er och den var nedsatt med 30%! Så det var ju trevligt!

Kärleken tittar inte efter rea.. ;) Han gick förbi reaställen och köpte denna snygga piké från Pepe jeans.


Bild lånad från google.

Inga kommentarer: