söndag 25 juli 2010

TWIN-SET Simona Barbieri



En hel dag med shopping, tillsammans med kärleken! Hur underbart var inte det!!?

Vi gick runt på stan och tittade i affärer... tog en fika på ett café. Shoppade en hel del.... Min kärlek sa i bilen; "älskling, idag har vi nog shoppat för lika mycket..! ;)"

Han hittade en ny urläcker skjorta, ett par badshorts från Salming bla. Ja, han gillar mode och inredning precis som mig! Det är ett stort intresse vi delar! *love*



Jag i min tur hittade en underbar klänning (bla..) från italienska märket,


Twin-Set av Simona Barbieri!





De har helt underbara kläder!! Skulle kunna köpt massor av detta märke! ;)


Ni får ursäkta min bildkvalitét.. jag har ingen flott kamera, utan fotar fortfarande allt med min mobil... *generad* hihi...


Imorgon ska jag visa er bilden på bröllopstårtan, som jag lovade.



Ha det bäst! Kram Mia


Inga kommentarer: