torsdag 12 augusti 2010

Äkta eller Kopia

God kväll mina vänner!

Jag gillar att omge mig med vackra saker... ni vet, jag drömmer om fina kläder, vackra möbler och inredningsdetaljer. Shoppar gör jag gärna, men sällan inpulsivt. Jag kan gå och verka på ett köp länge, ibland så länge att varan är slut när jag väl ska slå till! ;)

Prislappen spelar ingen roll egentligen, utan det är min plånbok som styr! Och hur gärna jag vill ha varan..! Ser jag något jag verkligen vill ha, köper jag det, om jag kan just då.

Men det finns något jag älskar, nämligen riktiga fynd!! Rea.. nja... riktiga fynd är när man springer på något på en loppis eller auktion, för en spotstyver! Kärlek vi första ögonkastet..! Ja, då är det ROLIGT att shoppa! Ibland kan fyndet även vara en riktigt bra gjord kopia på ebay, men inte mindre läcker för det...
... som min nya väska från Louis Vuitton... troligtvis kopia, även om säljaren hävdar motsatsen.
Love it anyway!! =D



Sov gott! Kram Mia

2 kommentarer:

room of karam sa...

I morgon skriver du om någon Karamell va?
Kram

Villa Humlebo sa...

Kanske det... ;)
Kram