tisdag 14 september 2010

Låt dig inspireras!


Nu har vi bokat en weekend till underbara Birmingham igen!! Åh, jag längtar redan! Ska bli så mysigt att komma iväg bara vi två... Eftersom vi åker innan jul, kommer det vara julskyltning för fullt. *underbart!*

Idag när jag ställde mig på vågen visade den -0,2kg, vilket gör att jag kommit ner till, och passerat ett till delmål. Jag är så glad för varje hekto jag kan gå ner.. Varje hekto innebär för mig, ett hekto mindre att bära, vilket gör belastningen lättare för mina leder.
En tjej jag inspireras av väldigt mycket är Anna J Davidsson, med bloggen: Vägen från 137kg. Hon har gjort en otrolig resa och gått ner över 60kg!! Dessutom har hon givit ut två stycken kokböcker, och det är väldigt trevlig läsning och många goda recept. Du hittar henne här!


Ha det så bra!
Kram Mia

2 kommentarer:

Anisis sa...

Grattis till er resa till Birmingham ! Det är så underbart med julskyltningen ! Vi var till London den 4 december förra året och det var helt underbart mysigt ! Kram Anna

Villa Humlebo sa...

Ja, visst är det mysigt! Det ska bli underbart att åka...! =)

Kram Mia