måndag 20 september 2010

Städdag i Villa Humlebo


Idag har jag tänkt att städa och pyssla lite här hemma. Vädret är sisådär, så då kan vi lika gärna vara inne och greja lite. Lite senare idag tänkte jag fota hallen som är färdig, men som jag inte visat er.
Ikväll ska jag och kärleken ta tag i prinsessans rum och röja ur där lite...

Igår var det val i Sverige och Moderaterna/alliansen vann valet, men jag hade väntat mig stora jublet över valsadlarna och hur alla firade natten lång... men istället verkar allt surra kring ett annat litet parti som lyckats ta sig in i Riksdagen!? Men är dom verkligen ett sånt hot då? Jag trodde inte att de får så mycket makt, men jag vet inte... nåväl, vi får se hur de närmaste fyra åren blir.

Ha en skön måndag, så återkommer jag ikväll med hallen!
Kram Mia

Inga kommentarer: