måndag 4 oktober 2010

Bomullsfabriken Nääs

God morgon!

Jag har verkligen haft fullt upp de sista dagarna...
Så igår blev vi väldigt glada när ett par vänner ville att vi skulle följa med på en NyÖppning i Nääs! Liksom vi gillar dessa vänner också att shoppa...! ;)


Bomullsfabriken i Nääs är en ny Livsstilsbutik med många trevliga varumärken, såsom Sebago, Replay, UGG, Boss och många fler.
De har kläder både för vuxna och barn! Som grädde på moset har de skapat en stor lekavdelning, stora Fatboy ligger utspridda som barnen kan slänga sig i och softa medans vi föräldrar shoppar! *love*

Kika gärna in på min väninnas blogg! Hon hade nämligen med sig kamera och tog massa sköna bilder!!

Nu ska jag packa in mig och barnen i bilen, mellanprinsen ska till spec.tandvården i Borås för kontroll.
Ha en skön måndag, så återkommer jag med lite godbitar från vårt vardagsrum sen...

Kram Mia

2 kommentarer:

Room of karma sa...

Skönt inlägg:)!
Skön dag:)!
Skönt sällskap:)!

Tack för din marknadsföring:)
Och en ännu större tack för gårdagen:)

Kram CC

Limetwig sa...

Kul med nya butiker och koncept!
Den där tavlan säljs inte men det kan hända att fler målas... återkommer!
Ha det bäst! Åse