måndag 29 november 2010

Back in town...



Hej alla söta!

Hur har ni det i vårt vackra vinterlandskap?
Jag sitter och tittar ut på all gnistrande snö, och jag bara ääälskar det! Igår kväll när planet skulle landa på Landvetter flygplats, var det däremot inte lika roligt. Det snöade och blåste kraftigt, så det var minst sagt turbulent... planet krängde och skumpade väldigt mycket!! Det var faktiskt första gången jag blev riktigt rädd...! Men det gick bra tillslut att landa.. Puuuhhh! ..usch! ;s

Under vår tripp till ljuva England och Brimingham, lyckades jag bli rejält snuvig. Tur att Boots finns! De har grymt bra grejer mot förkyning..
Idag ska vi ha lite adventsfika här hemma, eftersom vi missade det igår. Sen är det dags att packa upp resväskorna.. ...när barnen somnat, för de är fullproppade med julklappar! =) Jäklar vad vi har handlat...! ;)
Men det får jag visa er när jag packat upp det!




Idag funderar jag på om jag ska packa in småttingarna i bilen och jaga tag i ett par stooora adventsljusstakar till våra fönster i vardagsrummet. Jag satte upp vanliga, typ såna som finns på vanliga Ica, ni vet... och det såg änna löjligt smått ut. Med dom stora fönsterna behöver det vara lite större!

Ha det gott, så ses vi imorgon!
Kram Mia

3 kommentarer:

Room of karma sa...

Väkommen hem till vår lilla småstad igen:) kram kram CC

Villa Humlebo sa...

Tack vännen!

Det är alltid skönt att komma hem! Kram!!

Skattelyckan sa...

Gott att höra att du verkar nöjd med resan. När du letar stakar kan du väl hojta till om du ser sådana där hjärtan i trä med fyra ljus ovan på. Pulsa på vännen!