lördag 13 november 2010

Mamma Mia planerar o funderar



Så var det äntligen helg, även för mig! Och gud, vad skönt... =)
Idag hjälptes hela familjen åt att laga middag tillsammans och det blev Taco´s! Vi älskar taco´s och jag tycker det är helt ok att äta var och varannan vecka. Bara jag har avokado i någon form till! *love*

Igår hämtade jag ett paket på posten ifrån House of Linnea; våra nya julgardiner! Men jag måste ändra två av dom, för bredden jag ville ha var slut. Ikväll har jag sytt om den första, så nu är det bara en kvar... Ska bli mysigt att få sätta upp dom tillsammans med adventsljusstakarna!
Barnen längtar efter snön och vill att det ska bli snö igen så de kan åka pulka! Det är härligt när de är ute och busar i snön hela dagen.. kommer in rosiga om kinderna och blir serverade varm choklad och älsklingen tänder en brasa... *vintermys*




Ha en skön kväll!
Kram Mia

Inga kommentarer: