söndag 7 november 2010

Sköna Söndag!

Hej alla goa!

Hoppas ni haft en fin helg!
Vi har haft fullt upp. Jag jobbade igår, sen fick vi besök av ett par goa vänner! Vi bjöd på Taco-buffé, himla smidigt tycker jag och alla gillar det. Ett måste för min egen del är guacamole, eller åtminstone avokado! Jag älskar avokado!! Tänk er bara en assiett med avokado, färska räkor, finhackad rödlök, creme fraiche toppat med löjrom... mmmumms!!


Kärleken och jag fundera på om vi ska investera i en ny kamera. Vi har inte haft någon på flera år och nu inför jul osv. hade det varit roligt att kunna ta fina kort! För inte tala om bilder till bloggen förstås...! ;)
Min söta väninna med familj har en Canon som de är mycket nöjda med! En sådan kanske skulle kunna vara något för oss...!?


Åh, just det!! På min väninnas blogg pågår just nu en tävling om ett läckert smycke från Oxxo Design! Det får ni inte missa!!


Ha en skön söndag!
Kram Mia

Inga kommentarer: