måndag 27 december 2010

Cool förvaring!

Go kväll!

Idag fyller min lilla mamma år! GRATTIS!!! Vi har varit och firat henne, först bjöds vi på snittar och till varmrätt blev det sedvanlig Kalkon med gräddsås och tillbehör. Till efterrätt blev det daimtårta och kaffe! Allt smakade superbt...!!! Så min söta mamma... du skulle bara våga bryta den traditionen..!! ;)


Nu till något helt annat. Jag satt och slösurfade igår och sökte på leksaker, barnrumsinredning mm. Och hittade världens coolaste förvaring till Lego; boxar i form av stooora legoklossar!! Kan det bli mycket bättre!? ...från England förstås! ;) Såna här hade gärna fått flytta in i småttingarnas rum...






Ha en god natts sömn och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna!
Kram Mia

1 kommentar:

Birgitta sa...

Som sagt nytt år nya möjligheter. Vad trevligt att det smakade bra allting. Ha, ha jaaa det där med traditionen att jag ska laga kalkon alla år (har gjort det över 30 år) vet jag inte längre. Vi blir fler o fler och det är ju JÄTTEKUL ju, men det tar tid att lag till 16 pers. Vi får se. Vilken kul bild på pudeln, är det Wilma? Jättebra grej med stora LEGO att lägga legot i! Perfekt idé. Kram Mamma