lördag 4 december 2010

Nespresso

Go kväll alla söta!



Igår blev det tyvärr inget inlägg, jag jobbade och sen blev det bråttom, bråttom att fixa till sig och åka på julbord med kärlekens jobb! God mat och trevligt sällskap, är allt som behövs för en lyckad kväll!

Idag fyller ju min älskling år, och vi har haft kalas för lilla släkten. Imorgon blir det kalas igen, för de som inte kunde komma idag. =)

Jag är ett stort fan av kaffe! Det är min dryck på morgonen, så jag kan kicka igång dagen. Kaffe går bra i andra former också, men jag äger dessvärre ingen snygg kaffemaskin... med små söta kapslar. Men nu har jag tänkt, att om jag är riktigt snäll, kanske tomten kan lösa det problemet...!!? *blink, blink*



Jag har span på en liten maskin i snygg design, från Nespresso! Ni har kanske som jag sett den på reklamen på TV!? ... undrar bara om George Clooney ingår..!?? ;D

Ha en skön lördagkväll! Nu ska vi åka in och hyra en film till ikväll... det blir soffläge idag! =)

Kram Mia

Inga kommentarer: