torsdag 2 december 2010

Princess Style!

God eftermiddag!

Idag blev det ett sent inlägg. Jag har haft besök av min mamma och hennes väninna i butiken idag. Därefter har jag haft fullt upp! Det är roligt och precis som det ska vara!! ;)


Så åter till shoppingen i Brimingham!

I England har dom sååå mycket fina kläder, både till oss vuxna och till barn! Ni ska bara se hur dom klär sig när dom ska gå ut och skaka rumpa! Tjejerna har tjusiga små cocktailklänningar, snygga högklackade skor, matchande kuvertväskor... och ja, det är himla roligt att bara kika på vad folk har på sig!

Till min lilla tjej hittade jag jättemycket fint, billigt är det också (jämfört med samma kvalitét här) och riktigt bra kvalitét! Jag och kärleken hittade en ny favoritbutik, framför allt när det gäller barnkläder. Den heter NEXT! *lovley!*
Vi köpte en hel del kläder där till småttingarna, en del som dom ska få i julklapp. Men kolla in dom här söta, som jag bara inte kunde motstå!! Helt bedårande och endast 8£, ca 100kr! =)


Jag kom på att mycket av det vi köpte, är presenter och julklappar... därför kan jag ännu inte visa allt vi handlade, men det bjuder jag på senare!

Ha en skön kväll!
Kram Mia

Inga kommentarer: