måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag!

..love is in the air...



Hej alla goa!

Idag firar vi kärlekens dag! Detta är nog en av de underbaraste dagar vi kan fira... En dag att ge mycket kärlek till varandra! ♥ Vi ska fira sen ikväll när kärleken kommer hem. Han åker till jobbet låångt innan jag ens klivit upp.

Min present till honom är lite annorlunda, och inte något köpt.. utan något han velat göra länge men inte hunnit. Så nu har jag gjort det åt honom! =) Och jag vet att han kommer bli glad över det..

Ikväll blir det givetvis något gott att äta och en god dessert av något slag.. vet inte riktigt vad ännu..! Men barnen ska få hjälpa till att laga maten. Det är kärlek, att umgås med sin familj och göra något mysigt tillsammans.

Idag för ett år sedan friade min älskling till mig! En vacker diamantring, champagne och jordgubbar... Lycka! ♥






Jag & Du.. nu och för alltid!

1 kommentar:

Birgitta sa...

Härligt Marie Puss o Kram till Er alla. <3<3 Mamma