tisdag 8 februari 2011

Back on track..

Hej mina vänner!

Hoppas ni mår bra! Det är underbart väder ute!!

Det är bra att ta en liten paus ibland, för att komma på rätt köl igen. ;) Sitter och planerar lite inför våren här i butiken. Jag fixar och donar, är grymt sugen på att organisera upp överallt, städa och feja. Här inne på kontoret ska också fixas lite... Det behövs en rejäl upprensning!

Min favoritbutik när det gäller ordning och reda, är Granit! *just love it!*

Kikade in på deras hemsida för att låta mig inspireras och planera inför mitt kommande besök hos dem. Gillar deras stil på saker och tycker att de har bra priser. Några små pics som ska få följa med till kontoret är:



produktbilder från Granit.


Kommer nog bli strålande!!

Ha en underbar tisdag!
Kram Mia


Inga kommentarer: