lördag 21 maj 2011

Härlig lördag!

Idag har jag haft en fantastisk dag på jobbet. Jag blir så rörd över alla mina underbara kunder, Ni är så gulliga! Roligt att ni gillar Caramel och även kommer sakna lilla mig.. jag kommer sakna er med! Det har varit såå roligt att "lära känna" er under de här åren jag haft butiken. ♥




Inatt har barnen sovit över hos mormor och morfar. De har haft det supermysigt och badat i jaccuzzi, men de små ville inte sätta på bubblorna. :) Efter en dag vid havet somnade de sött i sina sängar... eller nja.. prinsessan somnade i vår säng. ♥


Min älskade make hade en liten present till mig, som jag velat ha i många år, men aldrig kommit till skott att köpa. En snygg, vit Stelton termos!






Tack älskling!!


Nu ska jag också gå och lägga mig.. God natt mina vänner!
Mia

Inga kommentarer: