måndag 30 maj 2011

Klädvård!



Det finns inget som slår känslan att krypa ner i en nybäddad säng.. 
Sköna, nystrukna lakan som doftar rent och fräscht...




Idag var jag extra tidigt på jobbet. Jag är bortskämd med att börja senare och då ha tid att äta frukost med barnen i lugn och ro. Ingen stress på morgonen är en lyx! Men det har också en stor nackdel att börja så sent (butiken öppnar 11.00.), att man alltid kommer hem sent! Så i princip hinner man inte mer än laga middag och sen är det God natt.


Så nu när butiken är stängd för kunder, börjar jag mycket tidigare och kommer också hem i normal tid! 
Kändes väldigt ovant, och jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på...
Klädvård.. ett fint ord! Men för mig innebär det kort och gott en dejt med tvättstugan!



Så flera maskiner senare, drömmer jag om en ny tvättställning i trädgåren; i trä, vitmålad, med nytvättade lakan på tork... Sommar.. när den är som bäst!


Nu är det dags att krypa ner och sniffa på vår lilla dotter som sover sött i vår säng. ♥
God Natt och vi ses imorgon!




Inga kommentarer: