torsdag 23 juni 2011

Master Bedroom

Jag är väldigt sugen på att göra iordning vårt sovrum!


Vårt sovrum är fyrkantigt och 16kvm stort, och med ryggåstak. Jag har spanat in en ljuvlig tapet från Carma, ur deras kollektion "vintage cottage". En vit och blå-blommig tapet!
Möblerna i sovrummet vill jag ha vita! :)


Jag kikade runt lite på internet efter passande sovrumsmöbler, och hittade en smakfull serie på Ilva.se. Det skulle passa väldigt bra, stilmässigt med garderoberna vi valt.


När vi drar igång med det projektet, ja det återstår att se.. Men det är ju planeringen som är halva nöjet! :)


Nu måste jag fortsätta med förberedelserna inför midsommarfirandet!
Ha en fortsatt fin dag!
Kram Mia

2 kommentarer:

mitt skärgårdsliv sa...

Ser snyggt ut! Håller med att planeringen är ju halva nöjet ;) man ska ta tid till planeringen så man inte förhastar sig och lagar nåt man snabbt ångrar! Trevlig midsommar!

Villa Humlebo sa...

Du har helt rätt! :)
Trevlig midsommar!