tisdag 21 juni 2011

Nordiska Kompaniet


Idag tog jag ledigt från butiken. 

Istället åkte jag ner till NK för en shoppingdag, tillsammans med min mamma. 
Det var skönt att släppa företaget en stund och ägna sig åt shopping och sedan ta en fika i bottenvåningen. 
Men jag saknar resturangerna som fanns där förr, då fanns det små resturanger med olika inriktningar att välja på. Idag finns det ett litet café i amerikansk anda, med fräscha bagels och söta cupcakes. 
Några kassar senare, var vi nöjda och jag styrde bilen tillbaka mot småstaden. :)



Dags att krypa till sängs.. Vi ses!
Kram Mia

1 kommentar:

Birgitta sa...

Jag håller med dig Marie, jag saknar också dom fina restaurangerna på bottenplan, som fanns för några år sedan. Dom hade så god mat, massor att välja mellan. Kram o Tack för en rolig dag. Mamma <3<3