tisdag 28 juni 2011

Sommarvärme!

Äntligen kom sommarvärmen tillbaka!!






Jag har dessvärre inte kunnat njuta av den riktigt, men eftermiddagen har varit ljuvlig. :)
Nu ikväll har jag spenderat en hel del tid framför datorn, med papperarbete... Snart ska jag också gå på en lång och efterlängtad semester.


Jag uppdaterar bloggen när andan faller på, ibland blir det kanske varje dag.. men som sagt; det är inte något jag strävar efter. Nu vill jag umgås med mina barn framförallt och ta igen lite svunnen tid. 




Bjuder på oredigerade bilder från lilla altanen, så länge. Tomatplantorna har lill-prinsen sått och nu växer de så det knakar! Våra vackra vita krukor har stora prinsen valt blommor till; och varit med och planterat..! *roligt*


Ha en skön kväll, och jag hoppas vi får lika fint väder imorgon! :)

Inga kommentarer: