fredag 30 mars 2012

Darling Leila Lindholm!

Jag älskar ordning och reda! Och göra listor, är lite av ett beroende!! Så denna klickade jag ner i varukorgen snabbt som attan! ;)



Det finns väl ingen av oss som älskar Leila, som missat att hon öppnat världens ljuvligaste webbutik!!? Leilas General Store!
Var och varannan blogg har ju gjort inlägg om det, ända sedan det började tisslas om att hon skulle öppna. Så på premiärdagen gick det inte ens att komma in där, pga hög belastning!! Det kan man kalla ett Grand Opening!! :)
All Lycka till med butiken!

Själv har jag ju min födelsedag i antågande, och då säkrade jag ialla fall några paket till mig själv! hihi... Maken blev lagom road av att jag "köpt presenter" till mig från dem! hahaha... men han får ju gärna lägga till så många paket han vill! ;)


Bla. önskar jag mig denna! 

Nu skall jag fortsätta min städdag.. för snart ska jag på lunch med min goa väninna. Hoppas ni får en härlig kväll! Vi skall bänka oss framför Let´s Dance, som har premiär idag!


Kram Marie


Inga kommentarer: