söndag 18 mars 2012

Mom´s Cab!





Idag är det rätt skönt vårväder ute. Vi har varit på valpkurs och det gick väldigt bra!
Mina små chihuahuaflickor är omåttligt populära i gruppen. De må vara små, men inte alls medvetna om sin egna storlek och får en stor S.t Bernadvalp att lägga svansen mellan benen och gömma sig bakom husse, när de tycker att han är lite fööör nyfiken på dem! ;)

Vi avslutade kursen med en liten skogspromenad. Eftersom jag har en bryten tå försökte jag gå försiktigt... men trampade fel över en granrot och det knäckte till... Aj, som attan, vad ont jag har nu igen! Jag blev helt svimfärdig, så himla ont gjorde det!! Men jag kunde ändå köra hem... väl hemma blev det högläge och vila en stund tills värsta smärtan lagt sig. Men nu gör det ont när jag går på forten igen... :(

Om en liten stund är det dags att starta Mom´s Cab och köra maken till tåget, hämta sönerna hos kompisar, köra kompis till stationen... och sen tillbaka hem. ;)

Därefter ska jag förbereda inför morgondagen...


Kram Marie

Inga kommentarer: