lördag 21 april 2012

Mamma Lyx! ...och nya bilen.



Idag har jag unnat mig lite egentid, med ett besök hos bästa frisören, Frisörstugan No.19, här i småstaden. Vi gjorde lite nya slingor, så det blev lite ljusare. Jag är supernöjd och min tid som brunett kommer inte tillbaka, för det kände jag mig inte alls bekväm i.
Bästa stunden, vad helt klart i schamponerings-stolen, som samtidigt ger en härlig massage! Just Love it!!

Ikväll är vi bjudna till ett par vänner och det skall bli väldigt roligt!
Stora sönerna skall dock inte följa med.. där är det flickvän och kompisar som gäller. ;)

Och så lovade jag ju lite pics på den nya bilen, och här kommer det.



Önskar er en fantastisk lördag!!

Kram Marie


1 kommentar:

Sjöboden sa...

Javisst är det lyx att sitta där i frisörstolen och bara bli ompysslad!
Snygga bilen ;))

Hoppas ni har en fin kväll!
kram Caroline