tisdag 8 maj 2012

Rum för Rum!



Doften av rengöringsmedel kan var som Prozac för själen...! Det finns inget härligare, än när man städat sådär grundligt och det är skinande rent. Det enda som sedan kan toppa det är doftande rena sängkläder att krypa ner i! Ren meditation...  och jag somnar så gott. *lycka*

Jag blir väldigt stressad när vi inte hinner hålla ordning och städa här hemma!! Vi arbetar väldigt mycket och har alltid mycket på gång, projekt som avlöser varandra och det kommer ständigt nya. ;)

Under vardagarna halkar jag lätt efter med både tvätt och städning. Och det är helt ok... till en viss gräns! Som vi har det nu.. då börjar jag smått att hyperventilera! Jag vill göra massor och då gärna igår!! hihi...
Inför helgen vill jag däremot ha plockat undan och städat.

Tja.. som ni förstår är jag inte i fas riktigt och det stör mig. ;) Men efter en timme eller två har jag fått ordning på det mesta och jag kan njuta av en lugn kväll i soffan!

Dags att hänga lite tvätt...


Kram Marie

Inga kommentarer: