fredag 29 juni 2012

Dagens Vintips!

vin, Palazzo, fredag, ost, helg, mat

Tvättmaskinerna surrar och jag har ett stooort berg med tvätt att ta hand om. Jag har knappt hunnit med mig själv denna veckan, än mindre markservicen. Men så betungande är det ju inte, då maskinerna sköter sig själva.. ;)

Dagen är fulltecknad, för att återställa ordningen efter vårt sovrums-fix. Ett kärt besvär ändå, med tanke på resultatet. Jag är väldigt sugen på att åka ner till möbelvaruhuset och köpa sängbord... vet inte om maken tycker likadant dock! Vi är inte riktigt överens ännu om utförandet på dem...

cheddar, marinad, tapas, vin, fredag, helg


En sväng till mataffären blir det ialla fall och vinbutiken, för detta är jag sugen på ikväll. Ett gott och lättdrucket vin, ett budget-tips. Till det lite småplock, bla marinerad cheddar med grönt äpple och annat gott! I vår butik finns den i en plocka-själv-disk med olika sorters tapas.

Dags att sätta fart!! Önskar Er en underbar fredag!!


Kram Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mia!

Har försökt spåra dig via Facebook och kom till slut till din Blogg!

Du har röstat i Hemtex dukningstävling. Vi har valt dig som ett av de vinnande röstande!
Mejla din postadress till redaktionen@hemtex.se så skickar vi ett presentkort på 200 kronor.
Vi hinner tyvärr inte skicka det innan semestern, men det kommer i början av augusti, lagom till när höstnyheterna börjar komma in i våra butiker.

Här ser du hur tävlingen gick:
http://www.hemtex.com/sv/se/inspiration-tips/vinnare-bloggtavling/

Trevlig sommar, önskar Martin Richardsson på Hemtex!