lördag 9 juni 2012

Mamma-Lyx!!



Det går ju bra det här...! ..eller inte..!! ;)
Jag menar förstås bloggen och att det blir vääldigt glest mellan inläggen just nu. Tiden fullkomligt rusar ifrån mig.. och vi har så mycket att göra i sommar.

Härom kvällen satt jag och kärleken över en cappucchino, och planerade för sommaren. Både när det gäller semester och att-göra-listan! Men jag ser fram emot sommaren och semestern, då vi kommer umgås mycket med våra underbara vänner, få gjort massor med huset och förhoppningsvis även trädgården!

Mamma-lyx för dagen är ett efterlängtat besök hos No.19! Jag har tänkt klippa av håret lite till, samt göra slingor. *härligt!*


Före det skall vi till Inges Bil i Alingsås, där vi köpt våra bilar. De har invigning av sin nya bilhall och självklart är vi väldigt nyfikna!

Ha en underbar dag!!


Kram Marie

Inga kommentarer: