fredag 15 juni 2012

Tjejernas dag på Nääs Bomullsfabriken!



Vilken mysig dag vi haft, min lilla prinsessa och jag!
I morse lämnade vi lill-prinsen på förskolan, då han och de andra sexåringarna, var bjudna hem till fröken L på lunch. Så himla mysigt initiativ!! Han var såå förväntansfull! ;)

Jag och prinsessan fick sålunda en förmiddag alldeles för oss själva. Min älskade make ringde då och tipsade om att Nääs Bomullsfabriken har 50% rea! *Tack för tipset älskling!*
Han vet vad vi gillar! ;) Så vi styrde bilen mot Floda och shoppade loss lite grann. På barnavdelningen var det ganska utplockat, med vi gjorde ändå en del fynd. På herravdelningen hade de 30-50% och där hittade jag också lite fint till maken.
Till mig själv tittade jag knappt... tycker att det är mycket roligare att handla till resten av familjen!


Men jag är inte ledsen för det... för när jag kom hem väntade ett bokpaket på mig. Så nu skall jag sätta mig i solen på altanen och bläddra i min nya kokbok, av systrarna von Sydow!

Ha en underbar fredag!!


Kram Marie

Inga kommentarer: