måndag 23 juli 2012

Hemma igen!


boktips, sommar, lemonad, grape, citrus,diamonds are forever



Vi har haft en fantastisk vecka på härliga Öland!
Vädret har varit si och så.. och typiskt nog skulle det bli strålande sol hela denna veckan där! :/
Nåväl.. vi har packat upp och mycket av tvätten är avklarad. Det är dags att ladda om inför nästa semestertripp.

Det är skönt att vara hemma en stund först. Kärleken skall arbeta några dagar och jag har några små projekt att ta itu med här hemma.  Ikväll blir det dock inte många knop gjorda. Jag tänkte sätta mig i soffan med min bok och min favorit Lemonad! Älskar denna franska lemonad!!

Ha en fin kväll!!

Kram Marie

1 kommentar:

roomofkarma sa...

Japp, vi var bara bort två nätter och vi har en massa tvätt på bara det:) Kan tänka mig att det blir endel när man är ute en vecka:)

Kul att du hittade till min nya blogg roomofkarma.se

kram cc