tisdag 21 augusti 2012

Än är det inte slut...!



Har ni sett alla höstkläder som kommer in i butikerna!? Det är ju så att man blir smått deprimerad!
Det finns inte mycket roligt alls, tycker jag. Dova, mörka färger och stickat på längden och tvären... Nä, vad hände där!?? Inte mycket shopping för min del, än så länge. Men tjuvkika efter lite inspiration kan man ju ändå göra... :)


Lite mysigt tycker jag allt att det är med hösten, med än så länge är vi ju bara i augusti. Så jag kramar ur det sista jag kan av sommaren.

Sen åker plädar, sterinljus, lodgekänslan i inredningen fram... Lika bra att gå all in, i varje årstid. Det är just det som är charmen med våra fyra härliga årstider! Man kan med små medel förändra ett rum efter årstid. Hos mig blir det främst köket och vardagsrummet som får en liten makeover.

Snart... ganska snart skall även jag köpa mysiga höstblommor till utekrukorna. Men tills dess... Våga vägra höst! ;)

Kram Marie

Inga kommentarer: