måndag 13 augusti 2012

Jean Paul Gaultier!

Refresh yourself!



Jag tokälskar cola light!
Dryckesföretaget har ju ibland samarbete med kända designers, bla Karl Lagerfeld. Han älskar också cola light och designade några flaskor. Tyvärr brukar väl dessa roliga flaskor stanna utanför Sverige. Lite tråkigt då, jag tycker det är lite kul att få lägga vantarna på ett ex.

Senaste samarbetet är med den franska modeskaparen Jean Paul Gaultier. Han har bla designat scenkläder för artister som Madonna; ni vet den omtalade strut-bh´n hon hade.. Det är hans verk! :)
Jag förknippar honom mest med parfymflaskorna som ser ut som en byst... ;)


cola light, villa humlebo, design, coca cola

cola light, samarbete, designer,

Nåväl.. jag hittade i alla fall några burkar cola light i hans kostym. Superroligt!! Köpte med mig ett helt gäng hem! ;) Fint ska det va! hihi...

Njut av dagen!! Själv ska jag förbereda mig för kursstarten imorgon.

Kram Marie

Inga kommentarer: