onsdag 29 augusti 2012

Min framtid och karriär...



Idag har jag varit på ett väldigt givande möte, angående ett nytt arbete. Jag blev tillfrågad om jag var intresserad av den här tjänsten och det vill jag mer än gärna, även om jag vet att det kommer bli en utmaning i början, milt sagt!!

Jösses så nervös jag var, även om det var bekanta ansikten jag träffade!! Det känns som att jag bara svamlade... hoppas att det inte märkets allt för mycket, och att jag gjorde bort mig fullständigt.
Jag vill väldigt gärna få det här jobbet!

Det känns väldigt spännande! Det innebär med många roliga arbetsuppgifter! Jag tvivlar inte på att jag kommer klara det, och med riktigt duktiga människor som lär upp mig, kommer det gå bra. Lite inkörstid behöver man ju på alla nya arbeten! ;)

Jag får vänta och se... Jag håller alla tummar och tår att det gick bra! :)


Kram Marie

Inga kommentarer: