torsdag 20 september 2012

Att förnya sin garderob!



Idag har jag varit en sväng och shoppat lite nytt till min garderob.
Jag skulle verkligen behöva rensa ut lite... det är så lätt att det bara blir liggande till ingen nytta. När det gäller mina och barnens kläder, skänker jag oftast bort det till någon välgörenhetsorganisation. Då kommer det till användning för någon annan som kan ha dem. Det är ju inte direkt att man sliter ut kläder nu för tiden... barnen växer så himla snabbt, så det hinner bli för litet!


Ikväll blir det tvätt och städning för hela slanten. Nu har jag spenderat så mycket tid till att läsa, så jag ligger efter med markservicen. Kanske ska fundera på min makes förslag om att anlita en städerska. Det har han velat i flera år, men jag gillar inte tanken på att någon ska gå runt i vårt hem och städa efter oss!
Föredrar faktiskt att göra sådant själv, även om jag kan hålla med om att det hade underlättat ibland! :)
Sista ordet är inte sagt.... ;)


Kram Marie

Inga kommentarer: