söndag 16 september 2012

Chihuahua Chanel & Chloé!

Soft skön söndag!



Jag har varit på brukhundklubben idag, med mina två chihuahuaflickor. Det blåste som attan på appellplan, så det fick bli mössa på! Det känns verkligen att vi går mot hösten...

När jag åkte därifrån, fick jag plötsligt tvärnita för en stor Älgko och två kalvar som sprang ut framför bilen!! När jag sedan ska börja rulla igen, tror ni inte att då kommer en stor jäkla Älg-tjur rantande efter!! Stora fina horn hade han, riktigt stillig, skogens konung.
En stund senare sprang det ut fem spralliga rådjur... man kan tro att jag var på nåt viltsafari, istället för bara på väg hem!! Livet på landet.... ;)

Nu ska jag sätta på lite kaffe, för maken och barnen har gjort äpplepaj... Mums..! Ha det gott!


Kram Marie

Inga kommentarer: