onsdag 10 oktober 2012

Busy as a bee!





God kväll mina vänner!

Dagarna har varit spännande och omtumlande! Jag började på mitt nya arbete i måndags och jag är så himla glad!! Det är väldigt roligt och jag har helsköna kollegor. Jag kommer trivas som fisken i vattnet här, det är jag säker på. Så bra som det kan bli med andra ord!


Shopping och annat har inte hunnits med alls... Det gäller att hitta sin rytm, när man går från att studera på distans, där jag styr över min tid själv, och kan göra lite vardagssysslor mellan raderna, till att arbeta heltid. Det är sååååå skönt att arbeta i småstaden igen, slippa spendera dryga timmen i bilen, fastna i de eviga bilköerna... inget jag saknar! ;)

Ikväll blir det lagom soffhäng, med en stor kopp tea. Det är ju trots allt lill-lördag! ;)


Kram Marie

Inga kommentarer: