måndag 1 oktober 2012

Rosa Bandet & Missoni


Idag är det den 1 oktober, och idag lanseras årets upplaga av rosa bandet.
På Lindex kan man köpa detta snygga armband, design by Missoni. Hela 50% av intäkterna går oavkortat till kampen mot bröstcancer. Rosa bandet-kampanjen pågår under hela oktober månad och personligen tycker jag att det är en självklarhet att stödja kampanjen! :)



Idag har hela dagen regnat bort.. Vilket passade mig ganska bra, då jag suttit inne och arbetat med papper. Snart ska jag iväg och hämta kidsen, för att sedan laga något gott till middag.
Vi hörs senare!


Psssst! Ni vet väl att ni även kan följa mig på Instagram; klicka på länken.


Kram Marie

1 kommentar:

Skattelyckan sa...

Satt också härom dagen och gick igenom en massa papper. Befriande att få det gjort. Visst är de fina, de rosa banden. Lite tighta bara för en rejäl människa som jag...Får väl köpa ett band till Grynet i stället. Kramar till dig i regnet.