tisdag 23 oktober 2012

Trädgårdsfix!


Vår blå dörr...

Oh my god, vilken jobbig huvudvärk jag har haft idag... och än har det inte släppt.

Kommande helg har vi inga planer vad jag vet... Maken ska fixa lite med huset. Jag tänkte att jag skulle ställa undan våra utemöbler och städa av altanerna inför vintern. Grillen står kvar ute och den kommer vi nog inte använda mer, så den ska jag också göra iordning och ställa undan.
Det får bli en lugn helg med lite hemma-fix, helt enkelt.

Nu är det ju långt kvar till helgen, men den sista tiden har vi inte hunnit med hälften av vad vi hade tänkt, så nu får vi se till att ta tag i det!


Hösten sätter färg på skogen runt knuten och nyponen är klarröda, så fint!!

Hmmm.... känner att någon liten har suttit vid min dator... tangentbordet är kladdigt av isglass skulle jag tro..!

Kram Marie

Inga kommentarer: